Vstup na slovenský trh out-of-home reklamy

08.01.2013 Bratislava

Bratislava 8. januára (TASR-OTS) - Na Slovensku počas minulých rokov vyrástlo množstvo digitálnych obrazoviek, ktoré prevádzkovali mnohí dodávatelia a trh bol veľmi rozstriešnený. Vstupom Digital Screen Media dôjde k zastrešeniu ponuky väčšiny dodávateľov a pre objednávateľov prinesie tento nákupný dom značne uľahčený nákup reklamného priestoru. Veľkým prínosom vzniku jedného nákupného domu je úspora času a predovšetkým nákladov pre zadávateľov reklamy. Digital screen media je najväčšou sieťou digitálnych obrazoviek na Slovensku, spája viac ako 555 LED outdoor a LCD indoor obrazoviek vo všetkých krajských mestách Slovenska. V ponuke Digital Screen Media sú predovšetkým plochy, ktoré sú strategicky umiestnené a ide o veľmi frekventované priestory a najatraktívnejšie nákupné centrá.

Na čele slovenskej pobočky Digital Screen Media pôsobí Media Director Eva Palkovičová, ktorá pracuje v oblasti médií od roku 2004 a prestúpila do segmentu out-of-home obrazoviek z pozície Media Sales & Marketing Manager divízie na predaj kinoreklamy spoločnosti Cinema City Slovakia. „Verím, že moje bohaté skúsenosti získané na predchádzajúcej pracovnej pozícii, prispejú k rozvoju nášho nákupného domu zaoberajúceho sa digitálnou reklamou na obrazovkách po celom Slovensku a klientom vytvoríme komplexnú ponuku prispôsobenú ich marketingovým potrebám a prinesie im efektívnejší zásah koncových zákazníkov,“ uviedla Eva Palkovičová.
 

Vyberte región